login / register
A psychic. I shit you not. $1000 a week for a year. This is who you dems choose to represent you.
Welcome to Ubersite!

Pizza!

Submitted by Yes at 2004-07-22 13:11:49 EDT
Rating: 1.86 on 23 ratings (23 reviews) (Review this item) (V)

I LOVE PIZZA!









Pizza.jpg
Pizza.jpg


Review This Item

Rating:

Comment:




Reviews


Submitted by podium at 2005-03-22 18:51:02 EST (#)
Rating: 2

Submitted by TigerLilly at 2004-11-18 15:52:45 EST (#)
Rating: 2

Boy o boy. you sure love food.

Submitted by Yes at 2004-07-23 12:21:36 EDT (#)
Rating: 0

thats, um, one of them new three liter CANS of pepsi... yeah....

Submitted by NavyJester at 2004-07-22 19:54:10 EDT (#)
Rating: 1

Nobody seemed to notice that the pizza pictured here is the world's smallest pizza. Look at in in comparison with the Pepsi can next to it! That pizza is fucking tiny! How are you supposed to enjoy a pizza that small?

I'll also be hopping on the pizza wagon for dinner tonight, it seems.

Submitted by Anansie at 2004-07-22 17:03:08 EDT (#)
Rating: 2

WHAT A COINCIDENCE! I LOVE PIZZA, TOO!

Submitted by loki at 2004-07-22 17:01:52 EDT (#)
Rating: 2

Yea but if I had put in http://www.tums.com then you would have known what it was without wasting the precious 2 seconds it took to click on it.

Submitted by Yes at 2004-07-22 16:47:36 EDT (#)
Rating: 0

haha, phinch, too much time on yer hands... ive been thinking of doing that on uber, making it about 30 hops or so before it goes into a loop and never ends! muwhahahahahaha! but everytime i start to think about doing it i get all sleepy and then i lay down and nap. i like nap time.

Submitted by Phinch at 2004-07-22 16:34:53 EDT (#)
Rating: 2

play my new game!
http://tinyurl.com/3qvs8

Submitted by Yes at 2004-07-22 15:13:02 EDT (#)
Rating: 0

Loki, you did a tinyurl for "http://tums.com"? the real link is smaller that the tinyurl one, you are strange, I AM THE ONLY NORMAL ONE LEFT IN THE WORLD!

Submitted by hotshot171 at 2004-07-22 15:02:57 EDT (#)
Rating: -2

Yay for you.

Submitted by loki at 2004-07-22 14:46:46 EDT (#)
Rating: 2


Submitted by Yes at 2004-07-22 14:44:58 EDT (#)
Rating: 0

mmmmmmmmmmmmm... pizza

Submitted by shadowdragon at 2004-07-22 13:57:55 EDT (#)
Rating: 1

You're playing some psycho-warfare on us, aren't you.

I wasn't hungry before I read this post. Now I'm gonna have to order a pizza because there's absolutely no food in my house right now.


I can't believe I'm not -2ing this.

Submitted by lestborways at 2004-07-22 13:56:13 EDT (#)
Rating: 2

Wouldn't it be funny if by pizza, he meant pussy? I would have definitly viewed it faster if the title were pussy...

Submitted by spedmonkey at 2004-07-22 13:56:00 EDT (#)
Rating: 2

mmm...

Submitted by shitfuck at 2004-07-22 13:39:18 EDT (#)
Rating: 2

I love ordering pizza when I'm drunk and then passing out before the delivery guy gets here.


Submitted by dudette at 2004-07-22 13:23:33 EDT (#)
Rating: 2

I am so hungry now...

Submitted by Phinch at 2004-07-22 13:23:10 EDT (#)
Rating: 2

my stomach is growling.

Submitted by reallybored at 2004-07-22 13:22:34 EDT (#)
Rating: 2

I had some pizza for lunch today. Some good shit, not that crap you have there.

Submitted by gassygirl73 at 2004-07-22 13:17:44 EDT (#)
Rating: 2


Holy shit that looks good.

Submitted by Kristen at 2004-07-22 13:15:00 EDT (#)
Rating: 2

*ahem*

BLOTTED.

Submitted by Kristen at 2004-07-22 13:14:38 EDT (#)
Rating: 2

That thing needs to be bloated.

Submitted by lojope at 2004-07-22 13:13:55 EDT (#)
Rating: 2

Hungry.


Hey, if you want wild bears eatin' your children and scarin' your
salmon, that's your business. But I'm not gonna take it! Who's with
me?

-- Homer Simpson
Much Apu About Nothing